Sökt till nästa termin...

Nu har jag tittat igenom olika alternativ och sökt de lärosäten jag kan tänka mig om nu min kurs inte kommer att gå här i Kalmar. I första hand blev det två intressanta kurser på Mälardalens högskola, ekonomiutbildningen ligger i Eskilstuna, och i så fall flyttar jag hem till mamma och pappa för en termin. Har även sökt två utbildningar i Växjö, har ju faktiskt sovplats hos Ingela de nätter det skulle behövas och det är ju antagligen inte föreläsning varje dag. Annars blev det några utbildningar i Örebro samt Stockholm, men vill ju helst vara kvar i Kalmar så klart!! 

Familjen har lämnat staden och sambon tentapluggar i skolan, så jag har hunnit läsa de sista sidorna i Aktiekunskapskursen och tänkte nu sätta mig med inlämningsuppgiften så jag har en sak mindre att göra den kommande veckan. Känner mig nästan väldigt duktig som pluggar en söndag =)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas det ordnar sig på, för dig, bästa sätt. Ska hålla tummarna! Josefine vi måste snacka på msn snart har lite skvaller =) hihi

2007-10-15 @ 10:04:38
URL: http://areyouhappy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0