Nästan färdig....

Nu är jag nästan färdig med min långa "att plugga"-lista, skrev färdigt arbetet i aktiekunskapen idag och gjorde även de 15 första konteringarna i redovisningskursen. Har även hunnit med kunskapstest, dugga samt inlämningsuppgift under veckan. Nu är det bara en liten rapport på 2-3 sidor om en aktuell redovisningsfråga kvar innan denna veckas pluggande är fullbordat!  Känns mycket skönt att veta att jag hunnit med allt jag skulle utan att behöva lägga alltför mycket tid på det under helgen =)

Ja till helgen kommer Tessan på besök så efter jobbet i morrn ska jag racerstäda innan det är dags för långmedelpasset på friskis. Känner mig även duktig på träningfronten då jag redan avklarat tre träningspass och som sagt ett kvar i morrn. Alltså har jag haft en mycket bra vecka, bara helgen kvar och den kommer innehålla födelsedagskalas för Bassil, avskedsfest för Hampus samt OCkväll med brudarna! Ja känner mig nog väldigt glad just nu helt enkelt, ska bara orka upp i morrn vid 8 för att ta en snabb morgonpromenad till skolan å lämna in mitt arbete ...... Känns som att inlägget blev lite rörigt, innehållande lite allt möjligt men men vad gör det om hundra år =)

Nu ska jag snart sova lite, men ska pussa lite på min söte sambo först *ler*

image24

Kommentarer
Postat av: Katja

Åh nej ska ni kolla på oc utan mig? snyft. hehe

2007-10-20 @ 17:44:38
Postat av: jozzanpozzan

japp katja igår kollade vi klart på säsong 3 =) Nu är det bara sista säsongen kvar sen får vi byta till nån nya serie! Längtar tills vi ses, kram

2007-10-22 @ 10:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0