Lasergame...

Shit vad roligt det var att spela lasergame =) Har aldrig provat på detta tidigare och på initiativ av Jossan drog vi ihop en gäng bestående av mig, Oskar, Jossan, Emil, Erik, Pernilla, Sara, Lina, Tobbe och Åsa. Förväntansfulla, iklädda träningskläder, började vi spela vid 20 i går kväll och kan meddela att efter ca en sekund inne i det rummet var man genomsvettig, ja helt sjukt jag vet! Men som sagt ruskigt roligt, även om man idag har världens träningsvärk av att gå hukad i ca 40 minuter, även ländryggen har fått sig en dos! Detta är något som måste göras om, och då ska det nog gå lite bättre för vårt lag, det märktes att vi hade tre nybörjare i vårt lag iaf =)
Efter matchen blev det en snabbdusch för att sedan göra sig iordning för en öl på stan, eller ja det blev en liten förfest här hos oss först och vid 12-tiden gav vi oss neråt stan där vi hamnade på Krögers uteservering(!!). det kändes lite skumt att sitta ute en kväll i slutet av oktober, men det funkade det oxå......Efter en korv på larmtorget drog vi oss hemåt och fy vad skönt det var att sova.

Vi har ju iaf ett roligt citat från kvällen "pilli pilli jollie jollie", det sas av en norrländsk klasskompis till oskar och vi vet inte riktigt vad det betyder, men i det samtalet i natt lät det ruskigt roligt =)

Nu är det söndagkväll snart och jag har försökt förstå mig på inlämningsuppgiften i beskattningsrätten och det gick väl sådär måste jag väl säga..... som tur är så är vi fler i klassen som läser den så vi ska jämföra svaren i veckan för att se om vi tänkt någorlunda lika eller inte. Tänker iaf inte lägga mer energi på det idag! Nu ska jag "slappa" och sen blir det film hos Lina ikväll.....

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0