Lagerhaus....

Jippi Lagerhaus öppnar inom kort i Kalmar =) Kanske inte brukar vara där å ofta, men en och annan rolig sak har de ju faktiskt.....kan vara lägligt att de öppnar innan det är dags att inhandla julklappar.

Har precis vaknat och ska sätta fart med packning och frukost så jag är redo för en shopping/partykväll i Växjö. Ingela sa att det skulle bli ganska så många hemma hos henne och i och med att hon inte bor så stort så kan det blir riktigt "mysigt", haha nej men det ska bli skoj att det blir mycket folk. Nu ska jag fundera på vad jag ska ha med mig,måste ju ha med mig nån form av partykläder om jag nu inte skulle hitta nåt nytt!!

Ha en trevlig lördag.... bilder och en sammanfattning av våra bravader utlovas  i början av nästa vecka!

image96
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0