Härligt bra vecka!

Ännu en vecka är snart förbi och måste säga att jag är mycket nöjd med veckan! Till och börja med så drog jag mig äntligen iväg till viktväktarna i tisdag (ja IGEN, jag vet) och har sedan dess räknat pointsen slaviskt och är så nöjd över min insats, dock är ju helgen kvar och där kan det ju gå åt skogen, men har massor av bonuspoints att ta till isf! Tränat har jag gjort som en tok, för nästa vecka hinner jag inte med ett enda pass =( men var iaf på skivstång igår och det är faktiskt så att man längtar tillbaka till Malin på Superjympan i Köping och Brandsta City Släckers som jobbig vadlåt, eller vad säger du Ingela?! det var tider det......
Sen så har jag fått mycket plugg gjort, en inlämningsuppgift, en dugga, beskattningsrättsövningar, läst om olika konteringsproblem samt påbörjat konteringar som ska vara klara till måndagens föreläsning! Nu är det ju bara tentan i morrn kvar samt inlämningsuppgiften i beskattningsrätten, men tror inte det ska vara nåt problem. Så helg kanske man inte ska påstå att jag kommer att ha, men nästa vecka däremot är jag "ledig" nästan hela vecka. Får hit syster på besök, ska jobba samt åka och hälsa på Katja i Stockholm så tar lite ledigt från skolan med all rätt =) Har inte så mycket att göra nästa vecka ändå för har försökt "plugga in" det redan denna vecka..... ja ibland så förvånar jag mig själv över hur duktig jag kan vara =)

Skulle ha pluggat nu tänkte jag, men känner verkligen inte för det så tog tag i tvätt och disk istället och snart (om 2 timmar) är ju oskar hemma iaf och då blir det inte mycket gjort. Kanske skulle ta och titta på ännu ett avsnitt av Gilmore Girls, har lånat första säsongen av Jossan så ska försöka göra mitt bästa för att bli beroende av även denna serie =) Har även första säsongen av Grey's som står och väntar på mig i bokhyllan, har inte följt den serien från början och när det nu var rea var det ju bara passa på..... 

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0