Finbesök på ingång....

Torsdag förmiddag och snart helg =) I morrnkväll är det finbesök på ingång, nämligen mamma, pappa och bror min. De har inte varit här sen i vintras/våras (iaf inte mamma och pappa) så ska bli trevligt med några dagar i deras sällskap. Oskar skriver tenta till helgen och även i början av nästa vecka så det blir inte mycket de hinner se av honom och desto mer egentid med de för min del =) Som vanligt ska pappa ut på öland för att kolla på pippfåglar och han får även med sig pontus, så mamma och jag tänkte fördriva tiden med lite shopping på stan. fast i och med shoppandet förra helgen får jag se om jag har råd å shoppa nåt denna helg, det beror på om mina 1100 kr som jag väntar på hinner komma in på kontot. 
Lördag kväll ska vi iaf ut och äta på restaurang och vi ska till Gröna Stugan, JIPPIE! Det är den bästa restaurangen här i kalmar, det är så gudomligt gott där *längtar* Annars händer det nog inte så mycket, vi ska bowla lite på lördag oxå innan middagen, men annars blir det mest en massa tjöt om allt och ingenting.

Har suttit med mitt projektarbete nu i några timmar och det börjar faktiskt arta sig, bara typ 5 sidor kvar så det känns skönt att det var ett så pass lätt ämne att skriva om. Eftermiddagen får väl ägnas åt lite plugg men sen blir det bowling med några från klassen på Harrys ikväll.  Jag kommer ju vara rena bowlingproffset när veckan är slut =)

image20image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0