Årets fest.....

Ja men vilket party det blev i lördags då =) Lägenheten fylldes med folk och alkoholen flödade ganska så rejält.....Efter en härlig förfest drog vi oss mot stan där vi till slut gick in på Ernesto. Var väl inget jättedrag där men vi överlevde ändå (tror jag). Sen tyckte vi tydligen att det skulle vara efterfest oxå så vid halv 5-5 gick de sista personerna härifrån och jag, oskar och tessan somnade rätt fort =)

I går var det Bakissöndag med stort B, usch vad dåligt vi mådde! Men efter lite burger king, tårta, godis etc var vi äntligen fit for fight...eller ja lite sömn behövdes nog oxå! Nu är det dock måndag IGEN och jag måste plugga har en liten rapport på 2-3 sidor om momsredovisning som ska vara klar till föreläsningen ikväll. suck säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: ingela

Hello! Låter som att det var en grym fest! är ett foto tillägnat mig tro ;-) haha ha det bra!

2007-10-22 @ 22:30:47
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: ingela

Hello! Låter som att det var en grym fest! är ett foto tillägnat mig tro ;-) haha ha det bra!

2007-10-22 @ 22:31:07
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

ja du det var en grym fest..... ja kanske kanske inte =) kramkram

2007-10-23 @ 09:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0