Hata posten!

Jag blir bara så trött på Posten!!! Det har väl hänt nångång tidigare att posten inte kommer dit den ska men att det drabbar mig två gånger på samma vecka och det innehåller julklappar/födelsedagspresenter, då blir man bara så irriterad. Skickade paket till Pontus som fyllde år förra veckan  ihopp på att det skulle komma på självaste födelsedagen, men nu en vecka sedan jag skickade det har det fortfarande inte kommit =( Även julklappen som är beställd från CDON och som skickades från dem i onsdags har inte dykt upp här inte..... DUBBELSUCK!

Det positiva idag är dock att jag återigen nått målvikten =) Nu ska jag bara se till å träna lite mer regelbunden så att fläsket blir lite fastare...... Det är ju nästan ett år sen sist jag nådde målvikten för första gången då hade jag ju dock 8 kilo mer att gå ner än denna gång =) det vill säga att det här var gjort på bara nån vecka..... men men är iaf mycket nöjd med mig själv! Detta ska firas med lite träning ikväll. Borde även plugga lite och åka och handla, men orkar verkligen inte nåt av de just nu så sitter och skriver julkorten istället =)

image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0