En månad kvar....

Nu är det bara en månad kvar sen är jag hemma i Köping för ett välbehövligt lov. Tycker dock att det finns alldeles för mycket kvar å göra innan det är dags att vara ledig, men det fixar sig nog =) Jag har varit alldeles för lat sista veckan när det gäller pluggandet så får ta tag i det idag och se vad som behöver fixas så att jag ligger i fas igen.

I och med att det bara är en månad kvar till jullov är det heller inte långt kvar till jul =) Vi var hos svärföräldrarna i Nynäs i helgen och började planera Fjällenresan lite smått, blev riktigt sugen på att åka på engång. Tror att resan kommer bli såååå underbar, trots frånvaron av min egen familj på självaste julafton. Det får vi ta igen när jag kommer hem sen.

Känner verkligen inte att jag har en massa å skriva trots att jag inte bloggat på en vecka, men men får väl skriva nåt roligare i veckan kanske. Om inte annat så blir det ett från helgen en då vi iår igen ska ställa upp med ett lag i SPIIK-innebandyn =) Om det blir lika galet som förra året så kommer vi garanterat ha roligt. Ska iväg till ida och sy ihop min utstyrsel ikväll sen är allt fixat inför fredagen......."halvnakna tjejer som jagar en boll v 2.0" here we come!!!
image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0