Är det kärlek så säg.....

Usch vad känslosam man blev efter kvällens Idolavsnitt då..... När Amanda sjöng Halleluja var det nära att tårarna föll =) ja jag vet jag är patetisk, men låt mig vara det bara för ikväll!  Sitter nu och lyssnar på massa fina ballader och är det inte kärlek så säg.....

Över till nåt helt annat....nu är stakarna och stjärnorna framme och gud vad mysigt det är med jul och advent. I morrn ska julbaket påbörjas så att det på söndag ska kunna avnjutas ett hederlig adventsfika =) Det är även julmarknad på Slottet i helgen, men har ju varit där tre år i rad och det tillkommer ju inget år från år så känner inte riktigt för att gå dit även om nu stämningen är härlig.... ska istället träna hela helgen *skratt* nej nåt annat ska jag väl hitta på oxå....

Orkar inte skriva så mycket mer denna sena timme ,men har ett litet visdomsord som lyder "Putsa inte fönstren dagen efter du varit på ett skivstångpass" =) Det är sjukt jobbigt för dina armar!

image49

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag bölade när Amanda sjöng!

2007-12-01 @ 10:32:41
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

vad skönt å höra att det finns fler som blev känslosamma =)Hoppas du har det mysigt med föräldrarna.... Kram

2007-12-01 @ 13:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0