Vilken dag.....

Nu har det gått i ett hela dagen!!!!

Har typ varit hemma 1.5 timme  sen jag gick utanför dörren 7.45 i morse. Började med en jobbig dag på jobbet, eller ja jobbig kanske den inte var men det var mycket folk. Det som anses som en normal dag i Nybban är ca 50-60 transaktioner och idag hade jag lite över 120..... Hade verkligen nåt å göra hela tiden. Ska väl inte klaga =)

Efter jobbet var det dags för sommarens första skivstångspass (pump) på friskis. Har inte tränat det på, ja säkert 1.5 år så gissa vem som kommer ha feting träningsvärken i morrn och säkert resten av veckan =) Efter träningen var jag ut och gick med Ida. Vi skulle gått i morrn, men det passade henne bättre idag och vad gör man inte ,så nu har vi varit ute och gått i 1 timme och 40 minuter, gissar på att jag kommer sova rätt så gott i natt iaf.

Redan onsdag i morrn, gud vad skönt, bara 2 dagars jobb kvar innan midsommar. Dock ska vi tydligen ha öppet till halv 6 på torsdag *suck* De tidigare åren har vi stängt tidigare då det faktiskt är folktomt på banken dagen innan midsommar, men tydligen inte i år! Blir man trött eller blir man trött...nu får vi åka till Stockholm vid 6 på kvällen istället för 2-3 =(

Nej nu ska jag gå och äta lite jordgubbar innan jag ska sova, jobbar i Kalmar i morrn så då får jag ju sova 10-15 minuter extra =)

image4

Kommentarer
Postat av: Ingela

Sovmorgon är alltid nice =) var på vv idag, -1.9 på en vecka! delmåtel är nått, underbart! Vet inte vad hantis håller på med men nu är det tydligen räkfrossa idag. kanske kör både ons och fre vad vet jag? Nu ska jag ut och shoppa lite för att fira =) hoppas att ni får en mysig midsommar, fast ni kommer iväg lite senare. hälsa så mycket! pussar och kramar

2007-06-20 @ 10:28:09
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

GRATTIS!!! det måste kännas härligt. Ja kanske det eller så var det en engångsföreteelse i fredags.... Nu ska vi titta på TV!

2007-06-20 @ 20:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0