Tråkig söndag...

Usch vad den här helgen varit tråkig och vad jag varit rastlös. Nu när jag äntligen har två dagar ledig så är vädret dåligt, vilket leder till att jag blir omotiverad till att hitta på nåt. Det enda "duktiga" vi gjort idag var en två timmars lång promenad nere på Stensö. Härligt med motion och att vara ute, synd bara att vädret inte var tillräckligt bra för sol och bad. Annars har jag inte gjort av med mycket energi precis......

En bild från vackra Stensö
 image3


Ser fram emot nästa vecka dock, då blir det jobb måndag-torsdag, träning på friskis, försöka hinna träffa Katja, promenad med Ida, resa till stockholm och segling över midsommar....det kan väl inte bli bättre =) och då ska jag slippa vara rastlös iaf! Hoppas bara att det blir bra väder till helgen, eller det kan iaf vara lite varmare.

Nu är det bara.....
4 dagar kvar tills vi åker till Stockholm.
12 dagar tills jag ska till Värnamo över helgen och hälsa på Jossan.
3,5 vecka kvar till födelsedagsfesten på Öland.
1 månad kvar till födelsedagen.


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Heeeeej & välkommen in i blogg-världen!=)

2007-06-17 @ 22:27:18
URL: http://tzan.blogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

Åhh tack tack kära du! =)

2007-06-17 @ 22:32:55
Postat av: Ingela

Josie! Det verkar som att Hantis har räkfrossa på fredagar istället denna sommar! de hade det i fredags iaf så om du inte kommer upp alltför sent den 10e augusti kan vi ju köra en frossa då =) ha det så bra i helgen om vi inte hörs nåt innan dess! pussar o kramar

2007-06-18 @ 13:23:34
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

Tyvärr så kommer jag sent, slutar inte jobba förän vid halv 4 =( men det hade ju varit såååå nice med räkfrossa ju.....

2007-06-18 @ 17:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0