Sushi....

Ja jag kommer alltid att minnas vad Ingelas värdmamma i Stockholm sa till mig, "Första gången jag åt det tyckte jag det var äckligt, sen tyckte jag en bit lite då och då som förrätt var okej och nu älskar jag det!" Jag kan inte annat än hålla med, minns första gången jag smakade av Ingela och det var ingen höjdare. När vi sedan i Nynäs åt det för ca 1.5 år sen som förrätt var det mycket godare och nu är även jag fast i Sushiträsket. Det är nog nu dem senaste månaderna jag verkligen kommit på att jag älskar det och i och med att vi "får" rikskuponger på jobbet har jag åtit sushi till lunch ett antal gånger dem senaste tre veckorna, funderar även på att hämta hem lite idag när jag ändå ska förbi systemet. Så Ingela nu håller jag med dig att Sushi är supergott =)

Har packat klart ska bara göramig redo för fest, förbi systemet samt invänta min skjuts =)

                                            image24

Kommentarer
Postat av: Ingela

mmm man blir ju inte lite sugen när man ser den bilden! får åka en runda till västerås eller örebro för här finns ju ingen vettig sushui. ha det så bra i helgen! kram kram

2007-06-30 @ 12:31:31
URL: http://areyouhappy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0