Lyckan håller i sig.....

Åhh är fortfarande såå glad hur är detta möjligt!?! Jo började jobbdagen med ett möte med chefen där vi tillsammans kom fram till att avsluta sparkampanjen rejält från kalmarkontorets sida, så vi satte upp ett mål på att vi fyra sommarvikarier skulle fixa 16 nya månadsspar under dagen. Så vi satte igång och frågade verkligen varenda kund om dem ville vara med i vår tävling där de kunde vinna ett sommar-kit =) Detta slutade med 17 nya sparanden när dagen var slut och vi var två biobiljetter rikare!!

Lyckan fortsatte sedan då jag Ida gick på stan,  jag hade redan på lunchen  hittat ett jättefint linne på Åhléns för 29 kr och hittade sen ett par vita jeans till det för att ha på mig i morrn på Sigges loge. Hittade även en grå/vitrandig "tunika" på JC för endast 125 kr, och bättre blev det då jag till och med kunde ha stl S =) Just dt ja hittade jättebra presenter oxå *ler*

Ja man kan nog inte vara gladare just nu...... sitter och funderar på morgondagen..vad jag ska ha med mig, vad jag ska dricka och lite så. Kommer bli så skoj hos Jossan. Det ska bli kul att det är så många som kunde komma. Dem jag vet kommer är tessan, zandra, catta, erik, sara, carin, katja och så jag då förstås....Det kommer finnas lite partybilder här sen efter helgen hoppas jag!

Nu ska jag gå till Jossans lägenhet med min cykel som hennes föräldrar ska låna under helgen. ha en toppen helg för det ska vi ha i Värnamo!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Ha ha!! ska ni till Sigges loge? Där ser man. Men du... det ligger faktiskt inte i Värnamo, det ligger ju nästan i Gislaved ;-) Hoppas ni får kul!

2007-06-29 @ 21:23:11
Postat av: Jozzanpozzan

Japp dit ska vi men vi ska till värnamo för där bor jossan =)Så det är där förfesten samt bakissöndagen kommer vara...... Ha det så bra!

2007-06-30 @ 09:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0