Lycka in totale.....

Vilken dag, har nyss gått upp men är redan på toppenhumör och varför det kanske ni undrar då?!?
1. Det är fredag, det vill säga bara 8 timmar kvar sen är arbetsveckan slut....
2. Katja har fått ledig och kan till och med sluta tidigare så i morrn vi kommer iväg till Värnamo vid 14 istället för 15 =)
3. Har fått reda på vilket pass jag ska värda på i höst.. och det blev Steppasset på måndagar 17.15 *superlycklig*
4. Det är ju bara några få ynka dagar kvar till Oskar kommer hem, det var inte så roligt å vara gräsänka trots allt!
5. Solen skiner ute och det är (än så länge) klarblå himmel....

Tycker nog inte att jag behöver ange fler anledningar nu för jag tror ni fattat =) Nu ska jag dock snart bege mig till jobbet, skriver nog lite mer när jag kommer hem!

                                         image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0