Lat....

Usch vad lat jag är idag, orkar inte laga mat och verkligen inte träna vilket jag borde göra. Nyss var det fint väder så tänkte att en promenad kan jag ju ta och fixa iaf, men nu är det mulet igen så får väl se hur det blir med den saken. Känner bara för att trycka i mig en stor fet pizza och en lika stor påse godis, men det kanske inte är det ulitmata när jag nu ska försöka gå ner lite i vikt igen.

Håller iaf på att ladda ner en film, Underbara älskade som jag tänkte titta på i kväll. kan ju vara uppe lite extra länge ikväll eftersom jag har sovmorgon imorrn *jippie* Torsdag i morrn, vilket betyder att det snart är dags för helg igen =) Ska ju till Värnamo på lördag för att festa lite, det ser jag verkligen fram emot! Måste bara hinna dra en runda på stan på fredag för att hitta födelsedagspresenter.......Som tur är ska Ida göra mig sällskap och hon kanske till och med kan komma med något bra tips.

Usch måste ta tag i det här med maten nu ju annars hungrar jag ihjäl!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, vi ska ju gå på staden... Klart vi ska hitta nått, typ nått i färgen purpur kanske..? hmm... hörs imorgon om vart ses på staden! pöss

2007-06-27 @ 19:52:48
Postat av: Jozzanpozzan

Japp vi jobbar ju länge båda två så får höras "sent" i morrn kväll, hörde att du nog skulle kolla på lghen åt tessan oxå! Höres i morrn....

2007-06-27 @ 20:56:00
Postat av: Tezzan

Precis...riktig fest me brudarna igen, det gillar vi! Fullt ös! Ha precis pratat me Jossan nu oxå, vissa kommer på fre och resten på lördag, så det här blir nog bra! Typ som..."Everybody going to the party have a real good time"=)!

2007-06-27 @ 22:52:08
URL: http://tzan.blogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

Ja typ så kommer det ju bli =) jag somade igår så kunde inte svara på MSN! Men hörs nog ikväll igen eller i morrn sen ses vi på lördag.......

2007-06-28 @ 07:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0