Arg....

Nu är jag så trött på allt vad Nordeakunder heter =( Stänger halv 6 idag och räknar kassorna fort så vi får gå hem senast 18 (brukar vara färdiga vid 20 i 6). Så idag när klockan är kvart i 6 så kommer det in två kunder, genom att säga till en anställd att dem hade en avtalad tid. Väl framme hos mig eftersom det var hos mig dem varit tidigare på dagen säger jag att vi stängt men det skiter ju dem i..... och sen när dem ska göra alla sjutton olika saker och pratar så man inte ens förstår (läs: pratar engelska med indisk brytning) restulterar det i att jag blir sen i mitt räknande och vi kommer inte ut från banken förrän 5 över 6...och alla andra var klara sen länge men var tvugna att vänta på mig för att se så att allt stämde!!!! Är så jädra uppstressad och irriterad nu....... skulle ha åkt till Friskis direkt efter jobbet men var så irriterad och stressad så jag kunde bara inte.....

Ska sätta mig i soffan och titta på lite Vänner sen får jag se om jag orkar laga nån j*vla mat!

                                                image22

Kommentarer
Postat av: Piff

Men Puff...du verkar ju inte haft en bra dag alls! Buuu på jobbiga kunder! Jag har oxå haft såna idag, omständiga gamla tanter! Tänk på lördag halv sex istället ;)! Då smäller de! Puss

2007-06-28 @ 22:22:08
URL: http://tzan.blogg.se
Postat av: Puff

tack Piff =) ska tänka på det och vi kommer nog till och med lite tidigare för katja får sluta vid 14 istället....idag är iaf en mycket bättre dag! höres i kväll kram kram

2007-06-29 @ 07:41:00
Postat av: Ingela

Andas! =) Nu är det ju sn art helg så då slipper du alla jobbiga kunder på några timmar iaf. händer nåt roligt i helgen? Det är mälarrocken iv ästerås men jag ska nog inte dit. sparar mig till nästa helg =) hälsa! puss o kram

2007-06-29 @ 11:33:59
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

japp åker till Värnamo och hälsar på jossan, eller ja alla "brudarna" kommer typ vara där, ska bli riktigt skoj!! kram

2007-06-29 @ 18:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0