Vuxenpoäng?

Det måste nästan vara så att jag samlat på mig några vuxenpoäng ytterligare idag då jag ska göra rent ugnen!! Detta brukar endast göras av mig i samband med flytt men nu inser jag att den är så skititg att jag måste ta och göra det idag =) Det är väl visserligen bra sysselsättning då regnet bara öser ner som vanligt här i kalmar *suck* Vi ska dock ta en tripp till IKEA först innan jag drar på mig städ-outfiten. Skulle behöva köpa två ramar till våra nya tavlor så att väggarna i vardagsrummet inte ser så kala ut, men vet inte riktigt om vi har råd den här månaden =( Får nog se hur mycket pengar som kommer gå åt nästa helg först innan vi kan köpa på oss en massa "dyrare" saker......

                                                   image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0