Villken härlig dag.....

Det är onsdag, det vill säga snart helg, och solen skiner där ute =) Är på ett helt underbart bra humör idag, det måste nästan bero på vädret..... Har haft det väldigt lugnt på jobbet idag så vi har hunnit fixa en hel del med de utskick vi ska göra till våra kunder. Har även hunnit bestämma mig för att köpa mobilen jag nämnde ett tidigare inlägg. Känns bättre å köpa den än att ta den då jag ska förlänga abonnemanget och då får jag antagligen en ökad månadskostnad i typ 2 år.

Träffade Katja och hennes kompis Anna på lunchen, vi käkade thaibuffé och planerade vår fest litegrann. har bara ett STORT problem och det är två bålskålar, så om du sitter och trycker på ett par får du gärna säga till för vi behöver dem på lördag!!

Nu ska jag umågs med pojken en stund innan jag sen ska träffa Ida och gå ut på en powerwalk! Hoppas DU har det bra i solskenet........

                                                                              image50

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åh kan inte vi äta thaibuffe på fredag??? please =) den var ju supernice ju fast man gick ju upp typ 5 kg! jag har en bålskål, i växjö så sorry! blanda i badkaret annars =) ses imorgon!!

2007-07-12 @ 16:39:46
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: jozzanpozzan

för min del går det bra, frågan är om det duger för cissi! har fått tag i en bålskål men behöver ju en till....

2007-07-12 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0