Oväntat möte!

Har precis varit på stan och när jag och Oskar kommer ut från Glassbaren och ska gå ner mot hamnen möter jag nån som jag så väl känner igen.... Det var ju Mattie från USA, eller ja hon är ju från sverige men vi träffades i USA där hon var aupair i "min" familj innan jag kom =)  Hur stor känns världen då, när vi är på stan i Kalmar samtidigt då hon till vardags bor i Stockholm! Var roligt att se henne och man blir lite vemodig och det är synd att det inte blev så bra uppslutning på återträffen Carina fixade för några år sen. Längtar verkligen tillbaka till USA och det första jag skulle göra om jag skulle vinna en massa pengar är att göra en roadtrip i USA och självklart hälsa på mina "bebisar", som förövrigt verkligen inte är några bebisar längre......

                                                                     image45

Idag har jag gjort allt det där jag igår skrev att jag borde göra =) Det är nystädat och första målningen på datahyllan är gjord... Mycket duktig känner jag mig faktiskt, nu förtjänar jag att gå på bio ikväll *hahaha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0