Ny mobil!

Nu tror jag att jag hittat den mobil jag vill byta till i september då jag ska förlänga mitt abonnemang, såg den på OnOff när vi var där idag och den var skitsnygg verkligen!  Det är en SonyEricsson S500i, färgen var väl inte den bästa men modellen blev jag "kär" i. Oskar har kollat runt lite på nätet men har väl inte hittat nåt jättedåligt om den än, så får se när det är dags att byta om jag fortfarande är sugen på den och om den finns hos Telenor då =) Har letat mobil länge nu men har inte riktigt hittat nån snygg som även en är bra telefon, men det finns väl brister med alla mobiler frågan är väl bara vilka man kan tänkas leva med!

Nej ska fortsätta kolla på vänner nu sen blir det sängen, ska ju upp tidigt i morrn igen!!!

                                                         image49

Kommentarer
Postat av: Ingela

Köp en iPhone istället =) det skulle jag göra om jag vore rik =)

2007-07-09 @ 16:40:25
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

Rik ja, det var ju nåt som jag tyvärr inte är =( Så får nog bli en sonyericsson istället! 4 dagar kvar tills vi ses!!

2007-07-09 @ 16:51:29
Postat av: Ida

Madde har en sån där... Hon är nöjd iaf! kramkram

2007-07-10 @ 13:18:03
Postat av: Jozzanpozzan

åhh vad skönt å höra =) är såååå sugen på den men vill ju helst ha den NU såklart...*hihi*

2007-07-10 @ 17:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0