Mer besök....

Nu ska det bli mer besök =) Me like! Min bror ska nämligen komma ner ett par nätter, tack vare honom slipper jag fira födelsedagen ensam.....så det blir fullt hus här nu en vecka framöver.... Cissi och Ingela fredag till måndag, Tilda och Johan lördag till söndag och så Pontus på tisdag och nån/några nätter framåt!

Har precis slutat jobbat och det är bara en dag kvar den här veckan *jippie*  och i morrn så ska det städas och fixas lite här innan gästerna kommer, sen får vi se vad vi hittar på. Jag och Ingela röstar för Thaibuffé men får se vad Cissi säger... Sen så bokade jag min mobil idag, den kommer till leverantören i början av nästa vecka så jag borde ha den inom 1-1,5 vecka =)

Nu ska jag nog beställa mig en pizza tror jag, orkar inte laga mat!

                                                        image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0