Konsert?!?

Det verkar som att det blir av att gå på konsert nästa vecka trots allt. The Ark, Sahara Hotnights samt Bo Kaspers Orkester kommer till slottsruinen den 1 augusti och jag har tjatat om att jag vill gå sen jag fick reda på att dem skulle komma. Oskar jobbar ju trots allt inte den veckan och nu ringde Hampus och Emma i helgen och frågade om vi inte skulle ta och hänga på då =) Hoppas bara det blir av vill ju sååååå gärna!!!

Men nu är det ju den här veckan och jobbet är igång igen, bara 14 arbetsdagar kvar till semestern =) Har gått riktigt bra med försäljningen idag kom upp i den sista etappen i sommartävlingen så nu kan jag "slappa" resten av veckorna.....Känns skönt att det snart är semester och jag hoppas verkligen att det blir lite bättre väder tills vi ska ut och segla!!

Ska till sist bara berätta för er "brudar" att jag bokat in en ansiktsbehandling om några veckor för presentkortet jag fick när jag fyllde... ser verkligen framemot det för det är ju sååå skönt..... Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på OC.

                                                         image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0