Kändiskåt???

Kom nyss från MAXI oxh där såg man ju en kändis,måste bara komma på i vilken film/serie jag sett henne....åhhh blir tokig ser henne framför mig men kommer inte på nå film jag sett henne i!!! Nej nu står det ju bara helt stilla, återkommer när jag kommit på det =)

Nu har jag kommit på vem hon är =) Har suttit här med namn som Anna eller Jennifer men kunde inte alls placera i vilket program och sen slutade det med att jag kom på att det var skilda världar och där hette hon tydligen Jennifer och så heter hon Anna (Eklund) i verkligheten. Så jag var ju inte så långt ifrån iaf =)

                                                        image40

Kommentarer
Postat av: CARRO

Haha, mm sånt kan man få panik på ;)

2007-07-02 @ 20:29:47
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0