"Ja må jag leva....."

Då var dagen äntligen här, den dagen på året då jag blir ett år äldre =) Nu är jag ju hela 24 år gammal, eller ung kanske jag är! Dagen började med ett grattis från pojken innan jag skulle rusa iväg till jobbet..... sen blev det en del arbete och under dagen fick jag även två blombud =) ett från älsklingen (se bilden) och ett från mor och far. Det är så härlig att så lite uppmärksamhet på jobbet för att man får fina blommor *ler* Nu har jag slutat jobba och min bror har kommit och vi ska ut och käka mat på Stekhuset i kväll *mumma* Har även hunnit få två presenter, pengar av Oskar till mobilköpet och sen säsong 3 av OC från brodern =)

I helgen var det ju dags för födelsedagsfesten jag tjatat om här i bloggen och kan ju lite snabbt nämna att det var en toppenhelg med Ingela och Cissi här och festen var riktigt rolig!!! Finns en del fins citat från denna helgen såsom "Jag är här nu!", "Det där är ju Jackass-dvärgen" samt "Finns man inte på facebook, så finns man inte"........Tyvärr så kunde inte syster med pojkvän komma då hon i fredags insjuknade i feber...  Jag fick mycket fina presenter, ett presentkort på en make up-lektion på Make Upstore, ett presentkort på manikyr eller annat från Parfume Garden, ett set med en handduk och ett badlakan samt inträdet på Strand =) 

                                                  image52

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hipp hipp hurra!!! Hoppas att middagen på stekhuset smakar smaskens!! kram

2007-07-17 @ 18:12:22
Postat av: Sofia

Grattis! :D

2007-07-17 @ 18:16:54
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Sara

Vilken tur att du presenten blev bra =) Vad tyckte Katja om sin?! Hoppas du hade en bra födelsedag! Kraam

2007-07-18 @ 09:33:31
Postat av: Jozzanpozzan

Hon gillade den jättemycket, kom på nu att jag glömt tacka.. men tack så jättemycket!!!! hade ni en bra helg då?!? kram

2007-07-18 @ 09:35:57
Postat av: Ingela

Bästa kommentar var ändå när jag och cissi åkte ner´och det var skyltat till gotalndsfärjan. Då säger hon typ "Står det Gotland då är man fan nära!" haha =)

2007-07-18 @ 12:14:41
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

hahahaha den fick aldrig jag höra.....den var riktigt rolig!!!

2007-07-18 @ 13:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0