Födelsedagsfestplanering....

Nu har Katja just varit här en stund och vi har pratat lite om festen nästa helg.....Vi kom fram till att bjuda på bål samt tilltugg, vi har förfesten hemma hos henne på Öland (tar 17.05 bussen från Kalmar) och sen går vi ut på Strand =) Det är till och med live band, eller ja band och band Anderas Johnsson kommer då.....
Ska bli riktigt skoj med besök, till och med Cissi kommer *jippie* Har bara tagit henne tre år att ta sig hit men nu ska det äntligen bli verkligenhet! Ser verkligen framemot nästa helg =)

Annars har det väl inte hänt så mycket sen sista jag skrev, har uppnått etapp två i tävlingen på jobbet så snart är jag två biobiljetter rikare (igen)..... Ska ta med mig älsklingen på bio i helgen tänkte jag!

Nej orkar inte skriva mer, ska slappa i soffan!

                                      image41

Kommentarer
Postat av: Josefin

Halli hallå! Det ska bli jäkligt kul nästa helg! Både jag å Emil kommer. Syns då! Ni förstör mina änglar!! :) kram

2007-07-04 @ 20:18:39
Postat av: Jozzanpozzan

Åhh så roligt att ni båda kommer, ska bli riktigt skojigt! Kram

2007-07-04 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0