As happy as I can be....

Ja jag känner mig mycket glad trots att regnet fortsätter att falla och vad kan då detta bero på?!? Jag skulle kunna tro på att det har å göra med att:

1. jag var iväg och tränade idag och det var ju underbaraste Helena som var ledare, hon kan verkligen sporra mig till att ta i det där lilla extra hela passet!
2. det snart är helg och då ska vi ju till Göteborg för att gå på liseberg och turista lite
3. konsertbiljetterna är bokade, ska bara hämta ut dem så är allt klart =)
4. klipptid är beställd, dock är det två veckor kvar, men så är det ju i semestertider. Ska bli skönt att få bort en del hår! Blir nog samma frisyr som jag klippte i vintras, trivdes så dock var jag bara för lat för att gå till frisören med jämna mellanrum och underhålla luggen.....

Nej nu ska jag nog ta och sova det är ju jobbdag i morrn igen, bara 2,5 vecka kvar nu!!!!!

                                           image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0