Äntligen.....

.... har jag tagit mig ut på en promenad
.... har det dåliga värdet "försvunnit", solen har iaf tittat fram en hel del idag och det har inte regnat
.... har jag framkallat/beställt en jädra massa bilder vår våren/sommaren bravader
.... har jag målat färdigt skostället =)
.... har vi köpt ramar till de nya tavlorna
.... har den vissna blomman i sovrummet bytts ut
.... har vecka 28 "kommit" och det är dags för födelsedagsfest!!!!!

Nu är det nog slut på äntligen-saker som inträffat/gjort så ska nog sluta skriva för idag.....

Kommentarer
Postat av: Tezzan

...äntligen är det snart semester! Feeest!

2007-07-09 @ 22:13:51
URL: http://tzan.blogg.se
Postat av: jozzanpozzan

ja för vissa är det till och med snart semester =) Nu ska jag iväg å jobba!!

2007-07-10 @ 07:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0