TV-kvällar hos Lina...

Ja TV-kvällar hos Lina har det blivit två gånger denna vecka, den obligatoriska onsdagen med Bonde söker... sen var vi även där igår för att påbörja vår nya tradition vilken är att titta på Morden i Midsummer =)  Det är allt en bra serie, men det kändes lite som att det var sommar eftersom det brukar gå på tisdagkvällar efter Allsång på skansen. I onsdags körde vi även lite Guitar Hero, det var svårt men ack så roligt.... får se om man nånsin kan avancera sig till å spela med fler än tre färger!

Nu är det "tidig"morgon och jag gör inte så mycket...dagen ska ägnas åt att städa lägenheten men vet inte om jag orkar börja redan nu. Till kl.16 måste den vara färdigstädad iaf för då kommer vår nattgäst Bassil (Linas hund) och kan tänka mig att det inte är det lättaste att försöka dammsuga och torka golven om man har en hund i huset =) Nu ska jag nog sätta mig och titta på ännu ett avsnitt av Grey's Anatomi, har precis beställt säsong 2 =) Så får se till å bli klar med 1an snart...... Ha en trevlig helg för det tänker jag ha!!!

image51

Kommentarer
Postat av: cissi

jag har försökt spela denna guitar men det gick inte bra..haha..har sett på yuo tube en kille som är jävligt grym...

2007-12-07 @ 11:30:00
Postat av: Jozzanpozzan

det går ju men visst det är svårt...och man måste välja nån "bra" låt vissa är ju helt omöjliga =)

2007-12-07 @ 11:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0