Trött på det här!

Usch vad trött jag är på skolan nu! Det är väl så det ska vara när "jullovet" närmar sig, men hade varit skönt att ha lite ork kvar den sista veckan iaf. Som tur är har iaf jag och Hanna varit duktiga idag och skrivit färdigt ett grupparbete som ska lämnas in i morrn, vi har även kommit fram till att en "dejt" på ett fik vid 15 på söndag är behövligt för att diskutera redovisningen samt hur vi ligger till gällande bokslutet. Vi är en grupp på fyra, men vi kan aldrig träffas samtidigt så det är mest jag och hanna som haft kontakt och träffats nu på senaste. Ska bli intressant å se vad de andra har gjort/inte gjort....
Det är iaf bara 1.5 vecka kvar tills jag tänkte och hoppas kunna vara klar med mitt bokslut så att jag under "jullovet" bara behöver ta fram alla rapporter och bilagor som ska fram, samt förbereda presentationen. Får se hur realistisk min plan är dock... Planen att skriva tenta i internationell ekonomi i morrn funkade inte alls så bra..har inte varit på en enda föreläsning och har framför allt inte plugga nåt så får se när det blir till och skriva den *skäms josefine* Precis som vid den här tiden förra året så har det blivit mycket jobb och detta året har jag ju även haft två till kurser att läsa så tiden har inte räckt till och orken har verkligen inte funnits =)

Nu är det snart helg igen, bara fredagen kvar och då ska det städas, pluggas samt hundvaktas. Annars blir det sminkning på Make Up Store och julsittning på lördag *längtar* Måste bara hitta ett linne att ha under min klänning. Julbord är ju bara för gott och för mysigt........ Längtar hem massor oxå, tur att det bara är 13 dagar kvar tills jag är i Köping och 16 dagar kvar till Vemdalen =)
image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0