Nintendo Wii hos Martina!

Nu sitter jag i denna sena timme och tänkte skriva ner ett litet inlägg innan det är dags att sussa. Dagen har gått sjukt fort och jag har varit på såå bra humör hel dagen, det kan bero på att jag visste att det vara sista dagen innan jullovet =) Alla kunder var så trevliga och julstämningen har faktiskt mer och mer krypit sig på....Känns så härligt!

Nu i kväll har jag och Jossan varit hos Martina. Jag skulle checka in deras nya lägenhet och samtidigt titta på de 6 veckor gamla kattungar som de har hemma. Jag behöver väl inte säga att de var söta =) Lägenheten var sjukt fin och mycket snyggt inredd, blev lite avis men längtar samtidigt tills den dagen då man sitter med ett fast jobb och också kan lägga lite mer pengar på soffa, bord och annat snyggt till hemmet! Vi käkade iaf lite kladdkaka och spelade lite Wii innan det var dags för oss att gå hemåt å packa...... Nu är det nästan färdigpackat och jag har lagt över lite rolig och bra musik på mp3spelaren så tror jag är redo att möta köping nu! Åhhh vill vara hemma nu, en drygt 5 timmars bilresa lockar inte just nu!

Nu ska jag snart ta mig till sängs, ska upp vid 06.20 för att släppa in Bassil (hunden) som ska få vara här under förmiddagen medan Lina jobbar......Go'natt på er all där ute i vårt avlånga land!

image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0