Lite glädje!

Ja lite glädje har det allt tillförts i mitt liv trots all stress inför bokslut, hemresa och så vidare. Idag fick jag nämligen anställningskontrakten för nästkommande år och det var en löneförhöjning igen =) Ytterligare 5 kronor i timmen så totalt 115 kronor (plus semesterersättningen) blir det nästa år. Det är ju inte jättmycket egentligen, men tänker man på att jag sedan jag anställdes i april 2005 har ökat från 90 till 115 kronor i timmen så är det inte så dumt trots allt =)
Ytterligare lite glädje är ju att sista föreläsning är gjord och jag numer har så kallat jullov =) Jag har suttit med lite plugg nu en timme för att underlätta för det jag måste göra onsdag och torsdag. Jag hoppas det ska gå vägen nu, det är mest tid som går åt att fixa alla bilagor  och jag lovar det tar mer tid än man kan tänka sig.
Nu ska jag snart gå och sova, ensam i vår stora säng eftersom Oskar redan åkt hem på jullov =( Kommer dock somna fort efter en dag på både jobbet och i skolan så det ska nog gå bra ändå. I morrn blir det till å jobba, hälsa på Martina och sen kanske jag ska packa...Lite hinner jag som tur är på onsdag förmiddag innan tåget går mot växjö.=)
 
"Hejdå macken vi ses i morrn"

image53


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0