Finding Nemo!

I går hade jag och Oskar en liten filmkväll, vi såg "Finding Nemo" =) Den filmen är ju så bra och det som gör det ännu bättre är att det är USA för mig eftersom mina barn tittade på den filmen ofta! Saknar de visserligen lite mer nu, men det är härligt det oxå. Det är såna stunder man verkligen tänker tillbaka på allt roligt man upplevde där borta och hur underbar familjen jag bodde hos verkligen var/är. Skulle nästan kunna råna en bank bara för att få pengar att kunna åka dit *skratt* Nej, men skämt å sido så vill jag sååååå gärna åka dit nu, har ju inte sett dem sen augusti 2004 och det är alldeles för lång tid sedan.

Det var även alldeles förlång tid sedan jag bloggade sist och det beror på tidsbrist....har haft häcken full både dag- och kvällstid hela veckan och även måndag och tisdag kommande vecka är fullbokade innan det äntligen är dags att på onsdag åka hemåt till Köping. Kan inte riktigt fatta att det är julafton om en vecka bara, tyckte ju nyss höstterminen drog igång  =) Det är dock en del plugg kvar innan det kan kallas jullov, men ska ändå bli sååå skönt att komma hemåt.

Snart är det dags för julklappsbyte med "brudarna" och därtill en massa go'saker. Jag hoppas hinna med ett blogginlägg till innan vi drar till Vemdalen på lördag.....men om jag inte hinner så önskar jag er all en GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!!

image52



Kommentarer
Postat av: cissi

God Jul o gott nytt år :)

2007-12-17 @ 12:34:07
Postat av: Jozzanpozzan

Dig hinner jag ju till å träffa innan jul ju =) I morrn kommer jag......Höres på telefon snart!

2007-12-18 @ 07:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0