Efter en vecka i fjällen.....

Hemma igen efter en vecka i fjällen. Har haft det hur bra som helst med mycket snö och skidåkning. Har haft toppenväder med runt nollgradigt nästan hela tiden. Julafton blev helt okej även om man saknar familjen och de traditioner man är van vid. Kan dock inte påstå att jag fattat att det varit jul =) Under veckan så åkte vi en del slalom och shit vad bra backar vi hade vid vemdalsskalet. Alla vi som åkte utför låg ungefär på "samma nivå" så vi tog oss an de svarta backarna med klass =) Saknar redan Skals-backen på skalsfjället!!!

Men som sagt hemma igen och igår öppnade jag mina julklappar vilka innehöll bara bra saker, hade visserligen bara önskat mig fem saker och alla de var med bland paketen så är mycket nöjd med årets skörd. Längtar nu till å åka till IKEA och inhandla de nya mattorna vi vill ha i sovrummet så det blir mysigt =) I kväll kommer mormor så ska vi ha lite "julafton" med henne och då får jag den sista julklappen vilken jag visserligen redan vet vad det är, eller jag tror jag vet iaf.

Nyårsafton närmar sig oxå och de verkar vara lite problem om vart vi ska vara, men i Kolsva blir det iaf på nåt sätt. Har ju laddat upp med baccardi Grandmelon så vad skulle kunna bli fel. Cissi har fixat singstar kvällen till ära oxå så det fram emot det riktigt mycket! Ska bara se hur vi tar oss dit och när.....

Nu ska jag in i duschen efter en promenad runt stan med Ingela, sen blir det till å tvätta alla kläder som luktar "fjällstuga" och sen hjälpa mamma med nyårshandlingen. Tyvärr har jag inga kort att dela av mig med för Oskar har kameran i Falun så får vänta tills vi kommer ner till Kalmar igen. Kan dock lägga in bilden på stugan vi bodde i som jag hittade på Skistars hemsida.

Kommentarer
Postat av: IngelaPingela

imorgon blir det party party för hela slanten =)

2007-12-30 @ 12:48:28
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

ja men visst ska det =) och rejält känner jag att det kommer att bli. Men först en promme i morrnbitti ju! Har inte pratat med cissi än men ska ringa henne snart och hoppas på att hon är hemma. Ses i morrn 9.30

2007-12-30 @ 20:19:37
Postat av: IngelaPingela

Hello! ledsen att det inte blev nån promme men min hals är inte alls bra och måste jag välja mellan promme och fest så vet vi ju båda vad jag väljer =) haha. ses lite senare! kram kram

2007-12-31 @ 15:13:17
URL: http://areyouhappy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0