Ny frisyr...

Då hade jag klippt bort ca 2 dm hår då =) (bildbevis kommer nog efter semestern) Det känns så skönt att äntligen bli av med det långa håret. Jag är alldeles för lat av mig för att klippa det ofta, men ändå klagar jag på att det är för långt! Men när jag gick från frissan idag så bokade jag faktiskt in en tid om 10 veckor så nu ska det äntligen hållas kort. Blev iaf väldigt nöjd, men får väl se i morrn bitti när det är dags att själv styla det, då är jag nog inte lika nöjd *skratt* 

Annars å har det ju varit sommarens varmaste och finaste dagar nu och tro att jag sitter och pressar under min lunch på 45 minuter =) man måste väl passa på att få lite färg eller hur?!? Men i alla fall kan ju säga att jag längtar till semester nu, bara 3 dagar kvar att jobba sen bär det av mot Köping för att stanna där några dagar. Ska bland annat hinna med en släkträff som mormor styrt upp, och brudar hoppas ni är på att ta en öl eller två på hantis på lördagskvällen sen för det är jag och Oskar! Ser även fram emot segelturen som vi ska ut på tisdag-lördag nästa vecka...... ska bli kul och se hur jag klarar av det =)

Sist men inte minst så sitter jag här och väljer mellan att fira jul i Köping eller uppe i Vemdalen =( Vill verkligen följa med oskar och hans familj samtidigt som jag tycker att julen är till för att firas med familjen (han ska väl visserligen räknas som en del av min familj). Har iaf kommit fram till att förr eller senare ska vi ju fira jul i hop, så varför inte börja detta år egentligen! Det är dock en pengafråga oxå eftersom vi åker en vecka till lanzarote i slutet av januari och det måste ju finnas en del pengar till det oxå.... suck, kan verkligen inte bestämma mig! Känner mig som Sveriges veligaste person just nu....... men hur det än blir så blir det till och fira nyår i Köping, var ju i Stockholm förra året. Nu sitter ni säkert där hemma och skrattar för ja, jag vet att jag är ute i god tid, semester har ju inte ens börjat och här sitter jag och planerar för julen =)

                                                                  image59

Kommentarer
Postat av: Josefin

Halli hallå! På fredag ska jag också klippa mig...det ska bli kort!! Får se om ni känner igen mig! Vemdalen är riktigt mysigt, om du inte varit där! Ha de gott! kram

2007-08-08 @ 09:18:48
Postat av: Jozzanpozzan

jaså det ska bli kortare än vanligt?!? Jaf trivs mycket bra i min nya frilla dock hade jag inte bra produkter hemma att ha i så idag ser det lite platt och livlöst ut =( nej har inte varit i vemdalen och är riktigt sugen på att åka dit, men det kommer kännas konstigt att inte fira med min familje isf! kram

2007-08-08 @ 09:38:00
Postat av: Tzan

Sveriges veligaste person är nog jag, haha! Men Vemdalen verkar ju nice, även att jag håller me dej om det andra! Hur kort är det du ha klippt dej? Betyder detta att vi inte ser ut som tvillingar längre? Hm...

2007-08-08 @ 10:43:23
URL: http://tzan.blogg.se
Postat av: Josefin

Japp, det kommer att bli kortare änvanligt, mycket kortare!!! Om jag inte hinner ångra mig tills på fredag... Kan nog vara väldigt konstigt att inte fira jul med familjen... förra året var inte min brorsa hemma, det var konstigt!

2007-08-08 @ 10:52:16
Postat av: Jozzanpozzan

Tzan: Ja det är nog faktiskt så att vi inte rä så lika längre =) Håret är precis vid axlarna så det är lite kortare än sist jag klippte mig. Tänkte att jag skulle klippa till luggen men det fick bli en sned istället.
Jossan: ojdå det ska bli härligt å se en nya jossan =) det värsta är att om jag väljer vemdalen så blir det bara min syster hemma för brorsan är på sjön över jul =(

2007-08-08 @ 11:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0