Köping....

Klockan är halv 10 och jag är den enda som är vaken här i huset. Kom hem till Mamma och Pappa igårkväll och nu ska vi stanna här till måndag lunch. Idag är det dags för släktträffen som mormor fixat och vi ska tydligen bli 45 stycken, varav 13 barn (dvs dem under 13 år) *phu* Men men det ska iaf bli roligt å träffa moster, kusiner och mormor =)

Igår när vi kom fram så fick vi lite grillad fläskfilé och vin, men sen kom ju även mina födelsedagspresenter fram =) Fick blomstercheckar så vi kan köpa oss en "golvpalm" till vardagsrummet, 200 kr i cash, en gelsadel som jag ska ha när jag spinnar för att undvika en ömmande häck samt en "mobilstrumpa" så att mobilen slipper bli repig till tusen när den ligger i väskan =) Är mycket nöjd med årets utdelning so far, men har fortfarande saker att inkassera av både mormor och moster! Det är ju bra härligt att fylla år trots allt......

Nej nu tycker jag folket kan ta och vakna, jag börjar bli hungrig men det är ju tråkigt att äta frukost själv, speciellt  när jag vet att huset är fullt av folk som även dem kommer behöva äta frukost inom en ganska snart framtid! Nu är det slut på bloggandet för min del på några dagar för på måndag eftermiddag drar vi ut med båten och kommer inte tillbaka förän lördag, så ni får helt enkelt stå ut, utan mina helt onödiga inlägg =)

                                              image60

Kommentarer
Postat av: Martin

Mohaha! finfin bild;P Jag drar ner till Kalmar imorrn jag, nästa vecka börjar lite "föraktiviteter" med Staben, det ska bli riktigt skojs! Ha det så bra tills vi ses igen Jossan! kram

2007-08-14 @ 16:40:19
Postat av: Jozzanpozzan

fan vad skoj att du läser min blogg ibland =) så nice att du är tillbaka i stan få ta och ses igen när nollningen är över, har ju bland annat dina böcker!

2007-08-19 @ 18:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0