Hösten på ingång.....

Nu när skolan dragit igång skulle man kunna säga att hösten kommit. Även om man ser vädermässigt så är hösten här, solen skiner men det är ack så "kallt" där ute =) Sitter här hemma och pluggar för fullt till verksamhetsstyrningstentan som ska skrivas på lördag, tror det känns bra men som alltid beror det lite på vilka frågor som kommer. Jag har två gamla tentor att titta på och vi tror att hela kursen omfattas av dem 10 frågorna så kan jag dem borde det ju gå bra, men med min vanliga otur har läraren säkert kommit på nån fråga om nåt mindre ovästentligt område bara för att det ska finnas frågor på tentan som inte tidigare varit med. Men jag kan ju inte mer än å göra mitt bästa eller hur!?

Nollningen (eller introduktionen som de vill envisas med att det ska heta) har dragit igång och staden kryllar av små vilsna människor med färgglada pannband =) I går hade de en välkomstmässa på Kåren, där Nordea var med som utställare. Jag och Martina var dem lyckliga som skulle göra reklam för studentpaketet samt dela ut en massa "give aways". Hade en mycket trevlig dag, men usch vad trött i huvet man är när man stått upp i 8 timmar och till på köpet pratat med sjukt mycket folk!

image81


Nu ska jag snart börja laga lite mat sen blir det plugg resten av dagen tills jag ska iväg till friskis, där jag ska inviga mina nya träningsskor jag fyndade igår på Friskis funktionärernas skokväll=)

image82

Kommentarer
Postat av: Ingela

börjar det inte bli dags för en uppdatering snart? =)

2007-09-03 @ 22:52:48
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: jozzanpozzan

den är på väg, kanske senare idag för nu måste jag in i duschen och sen plugga lite..... =)

2007-09-04 @ 09:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0