Hela veckan....

Nu var det bra längesen jag skrev något här så tar och gör en kort sammanfattning över allt som hänt senaste veckan...

Lördag: 07.03 gick tåget mot Göteborg där vi skulle spendera dem 2 kommande dagarna. När vi kom fram letade vi upp ett lunchställe för att sen vardra runt i staden och kolla på bland annat Feskekörka. Hade väldigt tur med vädret då det endast spöregnade en kort stund och då vi var på hotellrummet och gjorde oss redo för kvällens middag.

Söndag: Liseberg var målet innan tåget skulle ta oss tillbaka till kalmar. Åkte det mesta och usch vad det kittlade i magen när vi åkte balder =) (avslutar inlägget med en bild över liseberg taget från lisebergstornet). Väl på tåget igen hade SJ visst dubbelbokat nästan hela tåget, men som tur var fanns det iaf sittplatser till alla då dem var medvetna om problemet.

Måndag: Dags för jobbet igen och var även på Viktväktarna och det var verkligen ingen rolig stund. Visste ju att det var illa men det var verkligen värre än jag trott. Ska bli kul å gå dit i morrn för det var verkligen hänt nåt på vågen, det känner jag!

Tisdag: Dags och värda på friskis och det var återigen Helena som var ledaren *glad* Hennes pass är såååå bra! Det visade sig även att hon ska vara ledare på onsdag nästa vecka när jag ska värda igen.

Onsdag: Konsert i Slottsruinen på Öland. Det var en helt underbart bra konsert, The Ark kan verkligen showa! Bo Kaspers var även dem bra, men deras typ av musik gör sig inte så bra live tyvärr och sen icke att förglömma så var det ju även Sahara Hotnights som uppträdde och dem gjorde en bra konsert dem med även om jag tyckte The Ark var bäst! Vi fick skjuts av Emmas kompisar, vilket var skönt så vi slapp passa bussar och liknande..... var i säng vid 01.30 så trött var jag när det var dags att gå upp till jobbet dagen efter.

Torsdag: Var på bio med Sara. Äntligen dags för att se den nya Harry Potter filmen. Den var bra även om det är lite förutsigbart om hur filmen slutar, Harry och Voldemort ska ju alltid mötas i en närkamp och i och med att det finns fler filmer på gång kan ju ingen av dem dö, än iaf! Justa det ja Cissi blev moster igen, till en liten tjej denna gång som ska heta Emma.

Fredag: Äntligen helg och det var dags för att ha After Work med Emma, Lina och Martina. Vi satte oss på Harrys runt halv 4 på eftermiddagen och kvällen slutade på Ernesto runt 1 och då var jag och Martina bra fulla efter att vi haft en liten mellanfest hos mig med mer alkoholintag.

Lördag: Dagen började illa, var riktigt bakis då jag vaknade! Men efter en liten tupplur, mycket cola samt en dusch var jag på benen. Jag och oskar har varit ute och gått och bland annat badat nere i småbåtshamnen vid Stensö, kallt med uppfriskande!
    Snart är det  dags för Maddes bebis att komma till världen, ser verkligen framemot att få träffen den och se om det blir en liten tjej som jag tror eller om Cissi har rätt den här gången. Ska även passa på att berätta att jag nyss fått reda på att det ska komma ännu fler bebisar till världen, men i och med att det är ganska tidigt ännu vill hon nog inte att jag berättar för mycket här.... Men glad är jag iaf =)
    Till sist ska jag grattulera min syster och hennes blivande sambo till förlovningen, som visserligen inte kommer äga rum förän på måndag, men fick kort från dem i går (dem är på semester i grekland) där de tillkännagav vad som skulle hända.

Sådär nu har jag skrivit av mig lite och lovar att det inte så gå så här lång tid till nästa blogginlägg... har föresten bara en vecka kvar på jobbet sen är det semester *lycka*

image58

Kommentarer
Postat av: Ingela

Är det cissi som är gravid?

2007-08-06 @ 18:26:54
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: jozzanpozzan

jag säger faktiskt ingenting än, det är alldeles för tidigt!

2007-08-06 @ 19:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0