Firmafest, födelsedag och svärföräldrar....

I går var det dags för en liten fest på jobbet. Vi började runt 6-tiden med lite alkohol och mingel vilket sedan följdes av mat och en musiktävling. Mitt lag förlorade dock, men vad gör väl det =) Hade en väldigt trevlig kväll med arbetskamraterna och vid 1-tiden kom jag hem lite lagom rund under fötterna!

Vaknade med lite skallebank vilket inte var så bra eftersom jag skulle ägna hela förmiddagen åt att städa. Men med massor av vatten och en panodil så gick det ju bra. Nu är lägenheten ren och fin igen, känns alltid så härligt när det är nystädad, men usch vad tråkigt det är att göra det. Nu har jag bara ansiktsbehandlingen och träningen kvar innan svärföräldrarna, oskars bröder samt en av systrarna intar lägenheten. Oskar fyller nämligen 25 idag så då passar dem på att komma ner och besöka oss. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men en födelsedagsmiddag ute på stan blir det iaf i morgonkväll.

Maten är tydligen klar säger födelsedagsbarnet så får väl lov att sluta blogga =) Hade visserligen inte så mycket mer å berätta...

image80

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hipp hipp hurra för Oskar!!!

2007-08-24 @ 16:01:38
Postat av: Josefin

Hipp hipp hurra för Oskar!!!

2007-08-24 @ 16:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0