En helt vanlig tisdag....

Jaha då sitter jag här igen och ska försöka mig på att få ner några intressanta rader! Halva dagen har gått och vad har jag hunnit göra då..... vaknade redan vid 07.15 då Oskars klocka ringde och kunde verkligen inte somna om *typiskt*. Eftersom Tessan nu är inneboende här några nätter så fick jag smyga iväg till Viktväktarna vid 9-tiden och väl där så hade jag gått ner 0.8 kg till =) Det här går ju hur bra som helst ju. Nu har jag bara 1.4 kg kvar till den vikt där jag sist var nöjd och tror inte det kan vara allt för svårt.
Nog om det iaf, gick vidare till jobbet för att få tider att jobba samt att hämta en t-shirt som jag ska ha på mig då jag och Martina ska stå i Nordeas monter på Kårens välkomstmässa tisdagen den 28e augusti. Hade tid hos optikern vid 10.30 så fördrev några minuter på stan och fyndade en ny bikini för 79 kr =) behövs kanske inte i detta väder, men hade tittat på den innan vi åkte ut och seglade, men då var det ingen rea så avstod av snålhets-skäl. Annars har jag verkligen inte gjort mycket idag....kom hem och störde Tessan i sitt pluggande, åt lunch och har nyss varit på Friskis där jag äntligen fick lite nya värdkläder. Har inte riktigt tyckt om byxorna som jag fick i vintras, men har nu fått den modell och färg som jag "längtat" efter, ska inviga dem i morrn då jag ska värda på stepen istället för Sara.

Nu är jag ensam hemma för Tessan är iväg en sväng och Oskar i skolan så ska nog fördriva tiden med hjälp av lite OC. Ikväll ska jag dock göra lite "nytta" för kroppen.... jag och Tessan ska köra höstens första spinningpass och eftersom det inte var nån bra ledare på baspasset fick det bli ett medel så snacka om att vi kommer komma hem helt döda. Nej ska slänga mig i soffan nu......

Kommentarer
Postat av: Tessan

I det här inlägget nämns mitt namn inte mindre än 4 (!) ggr! Heja mej=)! Tack för sovplatsen förresten!

2007-08-23 @ 19:45:35
URL: http://tzan.blogg.se
Postat av: jozzanpozzan

hahaha ja det blev visst några gånger =) varsågod det var så lite så...nu ska jag snart dra igång storstädningen här men är allt lite sleten från gårdagens firmafest!

2007-08-24 @ 09:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0